5 вересня 2018 р.

Метод проектів



Застосовуємо метод проектів на уроках основ здоров'я


Основи здоров’я – інтегрований предмет, який передбачає формування в учнів здоров’язбережувальних навичок та вмінь із застосуванням попередньо засвоєних знань на уроках біології, географії, фізики, трудового навчання, тощо. Тому застосовую різні форми проведення уроку (урок-гра, урок-подорож, урок-тренінг, урок-семінар, та ін ) для отримання максимального результату щодо збереження і захисту життя та зміцнення здоров’я людини.

Проектна технологія – одна з інноваційних технологій навчання і виховання, яке забезпечує формування основних компетенцій учня. Завдання проекту не тільки в тому, щоб виконати поставлене вчителем завадння, а й у тому, щоб під час виконання цієї роботи розширити свій світогляд, набути теоретичних знань, частково, сформувати навички здорового способу життя. 


Класифікація типів проектів 

Етапи виконання проекту

1 етап – організаційно – підготовчий:
Ø підготовка до проектування, визначення теми, мети і завдань проекту;
Ø планування – вироблення плану дій:
Ø визначення джерел інформації;
Ø вибір способів збирання інформації;
Ø вибір способів презентації;
Ø вибір форми звіту (кінцевий результат);
Ø розподіл завдань між членами проекту.
 2 етап – пошуковий (власне проект) – дослідження:
ü збір інформації;
ü проведення експерименту;
ü анкетування;
ü робота з літературою;
ü спостереження за об’єктами;
ü аналіз інформації;
ü формулювання висновків;
ü проведення інтерв’ю;
3 етап – підсумковий:
Ø узагальнення та класифікація зібраних матеріалів;
Ø виготовлення ілюстративного матеріалу (фотографії, графіки, малюнки, схеми);
Ø підготовка до презентації
4 етап – презентація проекту – демонстрація проекту – кінцевий результат.
5 етап – оцінка проектної діяльності та її результатів:
·       - колективне обговорення;
·       - самооцінка результатів і процесу дослідження.

Немає коментарів:

Дописати коментар