Застосовуємо метод проектів на уроках основ здоров'я
Основи здоров’я – інтегрований предмет, який передбачає формування в учнів здоров’язбережувальних навичок та вмінь із застосуванням попередньо засвоєних знань на уроках біології, географії, фізики, трудового навчання, тощо. Тому застосовую різні форми проведення уроку (урок-гра, урок-подорож, урок-тренінг, урок-семінар, та ін ) для отримання максимального результату щодо збереження і захисту життя та зміцнення здоров’я людини.
Проектна технологія – одна з
інноваційних технологій навчання і виховання, яке забезпечує формування
основних компетенцій учня. Завдання проекту не тільки в тому, щоб виконати поставлене вчителем завадння, а й у тому, щоб під час виконання цієї роботи розширити свій світогляд, набути
теоретичних знань, частково, сформувати навички здорового способу життя.
Класифікація типів проектів
Етапи виконання проекту
1 етап – організаційно –
підготовчий:
Ø підготовка до проектування,
визначення теми, мети і завдань проекту;
Ø планування – вироблення плану
дій:
Ø визначення джерел інформації;
Ø вибір способів збирання
інформації;
Ø вибір способів презентації;
Ø вибір форми звіту (кінцевий
результат);
Ø розподіл завдань між членами
проекту.
2 етап – пошуковий
(власне проект) – дослідження:
ü збір інформації;
ü проведення експерименту;
ü анкетування;
ü робота з літературою;
ü спостереження за об’єктами;
ü аналіз інформації;
ü формулювання висновків;
ü проведення інтерв’ю;
3 етап – підсумковий:
Ø узагальнення та класифікація
зібраних матеріалів;
Ø виготовлення ілюстративного
матеріалу (фотографії, графіки, малюнки, схеми);
Ø підготовка до презентації
4 етап – презентація проекту –
демонстрація проекту – кінцевий результат.
5 етап – оцінка проектної
діяльності та її результатів:
· - колективне обговорення;
· - самооцінка результатів і процесу
дослідження.
Немає коментарів:
Дописати коментар