Суть та структура проектно-технологічної діяльності
Проект - це прояв творчої активності людської свідомості, "через який у культурі здійснюється діяльнісний перехід від небуття до буття".
Проект - запланований план діяльності.
Проект (ргоjесtіо) у перекладі з латинської означає - кинутий вперед задум.
Проект є складовою проектування, що розглядається
як створення проекту (прототипу, прообразу) передбачуваного або можливого
об'єкту стану.
Проектування - це вид діяльності, що синтезує в
собі елементи ігрової, пізнавальної, ціннісно-орієнтаційної, перетворюючої,
професійно-трудової, комунікативної, навчальної, теоретичної і практичної діяльності.
Основний зміст проектування полягає в конструюванні
сукупності дій та засобів, що дозволяють розв'язати поставлені завдання та
проблеми, досягти визначених цілей.
Метод проектів це спосіб організації пізнавально-трудової діяльності
учнів з метою розв'язання проблем, пов'язаних з проектуванням, створенням і
виготовленням реального об'єкта (продукту праці).
Метод проектів - це комплексний процес, який формує в учнів загально
навчальні уміння, основи технологічної
грамоти, культуру праці і спрямований на оволодіння ними способами
перетворення матеріалів, енергії, інформації, технологіями їх обробки.
Результат проектно-технологічної діяльності -
створення учнями навчального творчого проекту (продукт чи послуга).
Вибір та обгрунтування теми проекту
Методи проектування
Типи
проектів: | ||
За змістом ü інтелектуальні ü матеріальні ü екологічні ü комп’ютерні | За видом діяльності: дослідницькі o
творчі o
ігрові (імітаційні) o
інформаційні o
практичні | За кількістю учасників: § індивідуальні § парні § колективні § групові |
За
галуззю виконання: -
предметні -
інтегровані | За
тривалістю: ♦
короткотривалі ♦
довготривалі | За
складністю виконання: Ø прості Ø складні Ø комплексні |
Немає коментарів:
Дописати коментар