Тема: Підсумковий урок з розділу «Здоров’я людини. Психічна і духовна складові здоров’я ».
Урок з основ здоров'я 5 клас
ХІД УРОКУ
I.
Організаційна частина.
-
підготовка класу до
уроку;
-
вітання з класом;
-
перевірка
присутності учнів;
Сьогодні у нас урок повторення вивченого матеріалу, узагальнення та систематизації знань з теми «Здоров’я
людини. Психічна і духовна складові здоров’я ». Тож, давайте пригадаємо,
що означає бути здоровим психічно і духовно?
Учні наводять якомога більше термінів та понять, зв’язаних з темою, що
вивчалась.
Бесіда з учнями про
талант, успішне навчання та виконання домашніх завдань.
III. Узагальнення та систематизація знань.
1. Запросіть учнів
сісти в коло, привітайте (2 хв).
2.Вправа
«Знайомство»: «Хто я?» (5 хв).
На стікерах написати
своє ім»я по
літерах, та на кожну
літеру імені написати
рису, яка вам притаманна.
Стікери прикріпити до
дошки.
3. Правила групи (5 хв).
Розробіть правила роботи групи. Оформіть їх на аркуші паперу. Поясніть
значення кожного правила. «Які з наших правил допомагають зберегти здоров'я» (3
хв).
4. Вправа
«Вибір дороги» (7 хв)
Учитель: Уявіть, що
ви заблукали в
густому лісі. І
ось перед вами з’явилися три
дороги. Кожна може
вивести з лісу, але
за певних умов:
Ліворуч підеш – велике багатство
знайдеш, але здоров»я загубиш.
Праворуч підеш – половину багатства знайдеш і
половину здоров»я загубиш.
Прямо підеш – нічого не
знайдеш, але здоров’я збережеш.
(Прокоментувати
свій вибір, прикріпивши стікер
зі своїм ім’ям
до однієї з
лісових доріг на
малюнку.
Правила роботи в групі
Об'єднання у три групи
(наприклад, червоний, жовтий, зелений). Роздайте аркуші паперу. Запропонуйте
намалювати квітку з п'ятьма пелюстками і вирізати її.
Використовуючи матеріал підручника (с. 8, мал. 2),
необхідно зобразити на пелюстках квітки те,
що характеризує духовний, фізичний, соціальний, інтелектуальний та
емоційний аспекти благополуччя людини.
Наприклад - (серце, долоні, вершина гори, сонечко).
• Висаджування
квітів на квітник. ( прикріпити
до дошки на малюнок
клумби)
5. Мозковий
штурм: «Що потрібно, щоб квіти
добре росли?» (4 хв). Записати на дошці пропозиції дітей. Додати або
підкреслити наступне:
1) оберігати їх, прополювати від бур'янів;
2) поливати, підживлювати, щоб вони добре
розвивалися;
3) лікувати, якщо на них нападуть комахи-шкідники.
Підсумовуємо: «Так і наше здоров'я потребує, щоб його берегли (що ми
для цього робимо?); розвивали,
зміцнювали його (як ми зміцнюємо своє здоров'я?); а у разі необхідності
відновлювали, тобто правильно лікували (що це означає?)». Вивести та записати на дошці формулу здорового способу життя: «Зберігати, розвивати, відновлювати».
Руханка (1 хв)
Під мовний супровід учителя діти виконують
вправи (4 рази)
«Раз» – підняти руки вгору,
«Два» – натягнутися додолу,
Не згинайте, діти, ноги,
Як торкаєтесь підлоги.
«Три-чотири» – прямо стати,
Будемо знову починати
6. Вправа: «Не будь байдужим » (5 хв.)
Суть цієї вправи полягає в тому, що
учні могли допомагати один одному в біді.(Учні однієї групи стають в рядок,
торкаючись носочками взуття шнурка, який лежить на землі. Один учень з іншої
групи рухається по шнурку і намагається
не впасти з так званого «карнизу». Учні повинні його підтримати,
підбадьорити словами, але не торкатись його
7. Вправа «Я в цьому класі найкраще роблю…»(5 хв.)
Учні сидять в колі.
Вчитель тримає клубок ниток. Каже «Я в цьому класі найкраще роблю ..» і передає
клубок далі
8.Зворотний
зв'язок (3 хв).
Продовжіть фразу: «На цьому тренінгу я...»
Прощання (1 хв). Стати в
коло, узятись за руки і хором сказати:
«Будьмо
здорові!».
Привітати одне одного оплесками.
Привітати одне одного оплесками.
IV. Розв’язування тестових завдань.
5. Підсумок уроку.
- мотивація та виставлення оцінок;
Д/З: підготувати повідомлення «В здоровому тілі – здоровий дух».
Немає коментарів:
Дописати коментар