Освітні технології
Інтерактивні освітні технології - Передбачають активну взаємодію всіх учасників процесу навчання,їх здатність до діалогу з будь-чим (комп’ютером) або з будь- ким (людиною).
Різнорівневе (диференційоване) навчання - Організація навчально-виховного процесу з урахуванням типових індивідуальних особливостей учнів.
Проблемне навчання - Під проблемним навчанням розуміють навчально-пізнавальну діяльність учнів із засвоєння знань та способів діяльності на основі створення й розв’язування проблемних ситуацій.
Технологія навчання в співпраці - Ця технологія базується на ідеї взаємного навчання, при організації якого учні беруть на себе не тільки індивідуальну, але й колективну відповідальність за вирішення навчальних задач.
Проектне навчання - Суть методу полягає в тому, що учні виконують навчальні проекти, під якими слід розуміти самостійно розроблені та подані результати роботи над проблемою (від ідеї до її втілення) і виконані під контролем та з консультуванням вчителя.
Ігрові технології навчання - Впровадження активних форм і методів навчання, серед яких провідне місце займають навчальні ігри.
Гейміфікація - Гейміфікація навчання- це використання ігрових практик та механізмів для створення такого освітнього середовища, учасники якого спостерігають за власним прогресом, змагаються один з одним, допомагають один одному і мотивують один одного.
Case Study - Кейс-метод є інтерактивним методом навчання, який дає змогу наблизити процес навчання до реальної практичної діяльності. Суть методу полягає у використанні конкретних випадків (ситуацій, історій, тексти яких називаються «кейсом») для спільного аналізу, обговорення або вироблення рішень учнями з певного розділу дисципліни.
Мобільне навчання (Bring your own devices ) - BYOD - це метод навчання, при якому на заняттях активно використовуються смартфони, ноутбуки, планшети.
Бріколаж - Бріколаж в освіті - це використання для навчання всього, що завгодно, крім спеціально створених інструментів (на кшталт підручників).
Немає коментарів:
Дописати коментар