1 січня 2019 р.

Готуємось до педради


                                           Розвиток професійних компетенцій вчителя.
                                         Інформаційна компетентність.

Одне з головних завдань освіти в умовах розвитку інформаційного суспільства – навчити учнів та вчителів використовувати сучасні інформаційні та комунікаційні технології. Це забезпечить вдосконалення навчально-виховного процесу, доступність та ефективність освіти, підготовку молодого покоління до життєдіяльності в інформаційному суспільстві.

Інформаційна компетентність вчителя – це складова його професійної компетентності, яка є інтегративною властивістю особистості, що виявляється у сукупності компетенцій технологічної, педагогічної і предметної сфери.
Інформаційна грамотність учителя – це вміння:
        визначати можливі джерела інформації і стратегію її пошуку;
        аналізувати отриману інформацію;
        оцінювати інформацію з позиції достовірності, точності, достатності для вирішення проблеми;
        відчувати потребу в додатковій інформації;
        використовувати результати пошуку для прийняття рішень;
        створювати нові інформаційні моделі об’єктів і процесів;
        накопичувати власний банк знань;
        створювати свої джерела інформації;
        використовувати сучасні технології при роботі з інформацією;
        уміти працювати з інформацією індивідуально, а також і в групі.
ІКТ-компетентність – вміння педагога цілеспрямовано і самостійно в умовах інформатизації освітнього простору застосовувати ІКТ у навчально-виховному процесі.
Структура ІКТ-компетентності



Інформаційно-комунікаційна компетентність передбачає здатність вчителя-предметника орієнтуватися в інформаційному просторі, отримувати інформацію та оперувати нею відповідно до власних потреб і вимог сучасного високотехнологічного суспільства.

Загальна компетентність 


Діагностична компетентність             Предметно-орієнтована компетентність



Формування інформаційно-комунікаційної компетентності сприяє:
        всебічному розвитку вчителів, самовдосконаленню, бажанню вчитися впродовж усього життя, розумінню інформаційно-комунікаційних процесів;
        здатності застосовувати опановане у професійній діяльності;
        удосконалювати професійну майстерність;
        застосовувати набуті знання у педагогічній і повсякденній практиці.
Рівень інформаційної культури вчителя визначається не лише засвоєними ним знаннями та набутими уміннями у галузі інформаційних процесів і комп’ютерних дисциплін, а також здатністю існувати в швидкоплинному інформаційному суспільстві.

Немає коментарів:

Дописати коментар