11 жовтня 2018 р.

Безпека пасажира


«Безпека пасажира легкового і вантажного автомобіля. Засоби безпеки легкового автомобіля. Заходи безпеки під час поїздки на вантажному автомобілі. Небезпечні вантажі»

Урок з основ здоров'я 7 клас

Мета: 

навчальна: закріплення знань з правил дорожнього руху; формування в учнів поняття про безпеку пасажира легкового і вантажного автомобіля; формування вмінь розпізнавати засоби безпеки для пасажира легкового автомобілля; засвоєння знань про і заходи безпеки під час перевезення пасажирів у кузові вантажного автомобіля; засвоєння знань щодо оцінки рівні ризику на дорозі; формування навичок, що сприяють дотриманню правил дорожнього руху;

розвиваюча: розвивати свідоме ставлення щодо дотримання правил дорожнього руху; розвивати уважність, стриманість, зосередженість;

виховна: виховувати відповідальність за збереження власного здоров’я та здоров’я оточуючих; виховувати культурного пасажира та дисциплінованого учасника дорожнього руху.

дидактичний матеріал та обладнання:  ілюстрації різних видів транспорту, які можуть перевозити пасажирів, ілюстрації  засобів безпеки для пасажира легкового автомобіля, комп'ютерна презентація MS PowerPoint, монітор, ноутбук

роздатковий матеріал: моделі автомобілів, картки завдання для роботи  в парах

терміни та поняття: небезпека, безпека пасажира легкового і вантажного автомобіля, засоби безпеки легкового автомобіля, заходи безпеки під час поїздки на вантажному автомобілі, небезпечні вантажі.
Тип уроку: засвоєння нового матеріалу.
Хід уроку
I. Організаційний момент.
- вітання з учнями класу;
- налаштування на позитивний настрій на уроці.
II. Актуалізація опорних знань.
2.1. Вправа  «Асоціативний кущ».
2.2. Фронтальна бесіда
Пригадайте, що ви знаєте про безпеку на дорозі.
— Що ви знаєте про безпеку пассажира громадського транспорту і пішохода?
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
Доброго дня всім присутнім на уроці!
Сьогодні у нас не звичайний урок, а урок-подорож.
IV. Повідомлення теми, мети і завдань уроку.
V. Засвоєння нового матеріалу.
1. Засоби безпеки легкового автомобіля
2. Безпека пасажира легкового автомобіля.
3. Безпека пасажира вантажного автомобіля
4. Небезпечні вантажі


Оздоровлювальна вправа. Руханка «Зразковий пасажир»

 


VI. Закріплення вивченого матеріалу

1.Доповніть речення.

2. Дайте відповіді на запитання.

Чому дорожньо-транспортні пригоди називають «убивцею номер один»?

— Чому саме діти найчастіше потрапляють під колеса транспорту?

— Який транспорт є найнебезпечнішим?
— Який найголовніший захисний механізм є в машині?
— Які засоби безпеки починають працювати в момент аварії?
— Які дитячі системи безпеки є в автомобілі?
— Доведіть, що дорога потребує уваги.
— Чому в більшості цивілізованих країн застосування пасків безпеки є обов’язковим?
VІІ. Домашнє завдання
§ 6 ст.35-42, вміти розпізнавати засоби безпеки легкового автомобіля
VІІІ. Підсумки уроку
Наш автомобіль безпечно дійшов до фінішу, а це означає, що ми сьогодні виконали всі завдання і досягли мети уроку.
Рефлексія:
Що цікавого було для мене на уроці?
Що нового я дізнався?
IX. Оцінювання учнів.

Немає коментарів:

Дописати коментар